środa, 15 października 2014

Pierwsza naiwna

Scenariusz: Jerzy Szyłak
Ilustracje: Katarzyna Urbaniak
Ilość stron: 64

Idąc tym komiksowym torem, który jest motywem przewodnim w tym miesiącu :) nie sposób nie wspomnieć o moim pierwszym w pełni ilustrowanym komiksowym albumie. Premiera wraz ze spotkaniem autorskim odbyła się na tegorocznym 25 Międzynarodowym Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi. Rozpoczęło się od chęci sprawdzenia się w tym medium - połączenia malarstwa z rysunkiem
i zamknięcia ich w jedną całość w narracyjnym porządku kadr obok kadru.


Zgłosił się do mnie Pan Jerzy i pierwsza krótka historia wzięła udział w konkursie na krótką formę komiksową w 2012 r. Później poszło dalej
i zilustrowałam całość historii. Chciałam połączyć malarstwo na desce (w tym przypadku to wszystkie postaci z tej historii) z ołówkiem (tło). Wszystkie szarości tła zostały ,,wystopniowane" już cyfrowo. Gdyby nie inne obowiązki mogła bym spokojnie wykonywać podobnego rodzaju ilustracje cały czas :) W niespełna rok powstał cały album. Było to dla mnie świetne doświadczenie i jestem zadowolona z efektu końcowego.

urbaniak ilustracje pierwsza naiwna               






Zachęcam wszystkich do zapoznania się z całą historią głównej bohaterki.

*Komiks można zakupić między innymi tutaj:
-----> GILDIA
-----> KOMIKSIARNIA
-----> INCAL



2 komentarze:

Pumsmajer pisze...

Ładnie to się prezentuje. Trzeba będzie kupić ;)

leluko pisze...

Gratulacje Kasiu!! :) Pozdro!